07-05-2016 - Tres cims per la Coma d'Arcalis
07-05-2016 - Travessa Remuñe-Lliterola
10-05-2016

Sortim molt tard al matí... Anem fins a la Bonaigua i posem esquís al mateix aparcament.Pugem un tramet d'estació i després anem fent flanqueig cap a la dreta, algun curt pas traiem esquís.Quan arribem al con de dejecció de la canal que s'enfila cap al Serós canviem esquís per crampons. La neu està força estovada i la canal té encara molta neu.Quan s'acaba la canal encara falta fer uns 100m de desnivell fins al cim.Des del cim hi ha unes molt bones vistes cap a la Vall de Gerber i Xemeneies, cercle de Saboredo... té bones vistes!!Baixem per la canaleta (NE) que dóna al costat de Gerber. Neu 100% transformada, brrrr!!Tornem a posar pells i remuntem uns 100m fins al coll que hi ha entre el cim del costat i els Tres Pics.Baixem cap a l'O i flanquegem tant com podem per anar a buscar l'estació meteorològica de Bonaigua. Tornem a posar pells i remuntem a l'estació per baixar esquiant fins al cotxe.Si haguéssim sortit més aviat haguéssim trobat bona neu ja que quan hem començat encara estava prou dureta!!Marc i Clàudia

Anant cep al Serós

Estranya marca a la neu

El cim amb l'entrada de la canal

Inici de la canal

Montsenyor Mauberme

Punta Alta

Vall de Xemeneies

vistes cap a la baixada que acabem de fer